حوادث چند روز اخیر هر انسان آزاده و روشن دل و منصفی را وادار به ابراز همدردی با شهدا و مصدومین این حادثه و موضع گیری و بیان بد اخلاقی هایی که عده ای فرصت طلب برای رقیب هراسی و رای آوری طیف موافقانشان در انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 96 انجام دادند، می کند. اینجا باید یک سوال از کسانی که یا از روی ندانستن حقیقت و یا از روی خیانت علم خون خواهی خونخواران و منافقین را برداشته اند و مدام شخصیت بزرگ و ارزشی نظام جمهوری اسلامی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را متهم و محکوم به قتل عام جوانان وطن!!! میکردند پرسید و آن هم این است:
آیا دوست داشتید منافقین شما را همانند هزاران انسان بی گناه سر می برید؟ و یا یک نارنجک در محل کار شما می انداخت تنها به جرم این که ریش دارید حتی اگر این ریش به دلیل نداشتن وقت برای اصلاح، در صورت شما روییده است؟
آیا دوست داشتید خانواده شما را پیش چشمتان سلاخی می کردند؟ آری در سال ۶۷ چنین افرادی اعدام شدند که با کمی تحقیق در اسناد و جنایت های منافقین حتما تایید خواهد شد.
و سوال امروز اینست که آقایان نمایندگان محترم طیف مذاکره چرا اجازه دادید درب صحن علنی بسته بشه و چرا شما که سردمدار و مبتکر لیست شما معتقد است امام حسین علیه السلام در شب و روز عاشورا مذاکره کرد چرا برای مذاکره بیرون نیامدید؟؟!!!
آقایانی که در نوشته ها و فرمایشاتشون مدام میگفتند: مساله سوریه با مذاکره قابل حل و فصل است بسم الله این گوی و اینم میدان...
و اینست ماجرای چوب خدا که از قدیم گفتن صدا ندارد. وقتی عده ای آشکارا اینگونه در حق نظام و دلسوزان نظام و حامیان و محافظان استقلال و امنیت کشور، ستم کنند و مظلومین به جهت نجابت و مصالح نظام و مردم سکوت کنند باید منتظر چوب خدا باشید.
معارف اهل البیت...
ما را در سایت معارف اهل البیت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 8:13